A Carta de Servizos describe os servizos que presta o Centro de Investigacións Sociolóxicas, os dereitos que asisten aos cidadáns que se dirixen a nós e os compromisos que asumimos para alcanzar unha xestión de calidade. A través desta Carta de Servizos, os cidadáns están en condición de coñecer que clase de servizo poden recibir e cales son os compromisos de calidade do mesmo.
Os usuarios poderán presentar as súas queixas e suxestións sobre os servizos comprometidos e, en xeral, sobre o funcionamento do CIS:
A través da subsede do Centro de Investigacións Sociolóxicas (http://www.cis.es).
De maneira presencial: no formulario dispoñible no Rexistro da Secretaría Xeral do Centro de Investigacións Sociolóxicas, (Calle Montalbán, 8, 28014 Madrid, 3ª planta).
Por correo postal: dirixido á Secretaría Xeral (Calle Montalbán, 8, 28014 Madrid).
Ver Carta de Servizos do Centro de Investigacións Sociolóxicas 2021-2024.
Ver Díptico da Carta de Servizos do Centro de Investigacións Sociolóxicas 2021-2024.